DIY Malzemeleri / DIY Material

23 Nisan tatilini fırsat bilip ne zamandır aklımda olan Eminönü - Tahtakale turunu gerçekleştirdim. Aslında aklımda daha çok malzeme vardı ama öncelikli olarak istediklerimi almadan dönmedim :)
Finally I had a day off to get the stuff for my upcoming diy projects. Actually I planned to buy more materials but couldn't find all the things I want.. (I bought all of them at Eminönü - Tahtakale, Istanbul.)

 Tabi ki çiviler! Sadece Mercan Sokak Tığcılar Caddesi'ndeki dükkanlarda var. Ben No. 58'den aldım ama No. 66'da da satılıyormuş :) Benim aldıklarımın arkaları vidalı olanlardan, takıp çıkartılabiliyor..
Studs for sure! These have screw backs, so you can take them off and stud again..

 Sonra renk renk boncuk: Mor, inci rengi, pembe ve lacivert.
Beads in many colours: Purple, pearl, pink and dark blue.

Ve bir sürü taşlı abartılı kolye.. Bunları oldukları gibi takmayacağımı biliyorsunuz umuyorum :P
Lots of shiny necklaces.. I'm sure that I'll work on them a bit :P

Eminönü notları:
- Pazarlık yapmayı unutmayın.
- Çok süslü gitmeyin.
- Mayıs'tan sonra sıcak havada cehennem gibi olur, bir de çok kalabalık.
- Sırt çantası taşıyın, elinizde binbir poşetle alışveriş & pazarlık falan yapılmaz!

Başka sorunuz varsa yorumlara bırakın, geri dönerim :)
If you have any questions about materials, feel free to leave comment; I'll answer all :)

Öyleyse DIY projeleri başlasıın ;)
So let the DIYs begin ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM