DIY Hair Pin Necklace

Bazılarınız hatırlıyordur bir süre önce bu kolyeden yapmaya karar vermiş ama daha ilk adımda zorluklarla karşılaşmıştım :D Onun hikayesi de burada. Pes ettim mi? Hayır..
As you may remember from my former posts, I decided to do this necklace but in the first step I started to having some issues. It's story is here. But did I give in? Surely not..

Ve böyle oldu! Nasıl kombinlediğimi de zaten burada gösterdim :)
Elimde adım adım fotoğraf yok ama birkaç öneri verebilirim en azından ;)
And this came out! I already showed you how I combined it here :)
I don't have any step-by-step photos but at least I can give you guys few tips ;)

İhtiyacınız olan şeyler:
Firkete ya da artık adı her neyse tel saç tokası.
Tokaları takabileceğiniz kolye uzunluğunda ip veya metal kolye zinciri.
Boyamak için oje veya sprey.
All you need:
Hair pins.
Something to attach your pins (can be rope or chain).
Nail polish or spray to paint.

Zaten yapması çok kolay, tek sıkıntılı kısmı boyama. Ben ojeyle boyadım ama beni çok uğraştırdı, siz altın rengi ya da istediğiniz renkteki spreyle daha pratik bir sonuca ulaşabilirsiniz.. İhtiyacınız olan tüm malzemeler Eminönü & Tahtakale civarında bulunur! 
I got only problems while painting them gold. I used nail polish but it really challenged me. You can be more practical with spray paint.. 

Bir sonraki projem bu kolyenin rengarenk versiyonu olsun mu? :)
My next DIY will be the colourful one of this, what you think? :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM