Yeşili Severim :)

İçimden geldi bir tırnağımı açık yeşil, diğerini de koyu yeşil yaptım :)
I just wanted to paint one of my nails to light green and the other one to dark green :)

Koyu yeşil Pastel 06. Kesinlikle çok güzel bir renk, bakmanızı şiddetle öneriyorum. Yapısı da çok başarılı, tek katta opak oluyor ama yine de iki kat sürdüm.
Dark green is Pastel 06. Really nica colour, it's also opaque in one coat; I absolutely recommend you to check it out.

Ve sürpriz açık yeşili kendim yaptım :) Franken yapmak çok eğlenceli, tam istediğim renge ulaştım bu defa. Ve sizin için neleri karıştırarak yaptığımı aklımda bile tuttum ;) 
And surprise, surprise :) Light green is franken, I used to those nail polishes on the photo (above):

(Flormar Supershine 41 ve Golden Rose 222'yi kullandım. İlk başta biraz şeffaf cila, üstüne bolca 222, sonra daha az 41 döktüm. Oranları tam yarı yarıya değil çünkü Flormar çok opak, Golden Rose'sa daha şeffafımsı.)
Flormar Supershine 41 - Golden Rose 222

Yorumlar, yorumlaarr? :D 
And tell me did you like or not.. :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM