Pink Lips: Mac, H&M, Pastel

İlk ruj sürmeye başladığım zamandan bugüne değişmeyen tek şey içten içe favorim hep pembe tonları kalmış olmasıdır herhalde :) Bu yazıyı hazırlamamın sebebi dün Mac'te bulduğum (yeni koleksiyona bakmak için gittim ama 22sinde satışa çıkacakmış) Girl About Town..
Since I started wear lipstick the only thing didn't change is my pink love :) I begin with the real reason of this post: Girl About Town..



Kesinlikle bu renge bayıldım :) Zaten alma planım vardı Jeanius koleksiyonu çıktığında ama Türkiye'ye getirilmedi, üstünden zaman geçti, aklımdan çıktı.. Mağazada bulunca çok şaşırdım, sonra da hemen aldım :D Bir sonraki hedef Morange, ilerii!
Totally loved :) Morange is also on my wishlist, I will get it too!


H&M'inkiler en en sevdiğim glosslardan biri. Yapış yapış olmuyorlar, dudağı disko topu gibi yapmıyorlar, fiyatları çok uygun, renkler güzel.. Bir tek Türkiye'de yok :( Yunanistan'dan almıştım, Anni Can Rock. Alma şansınız varsa edinmenizi öneriyorum :)
I really love H&M glosses. They are not too sticky, doesn't make my lips glow like disco balls, prices are affordable, colours are nice.. But you can't find them in Turkey :( Anni Can Rock is on my lips.


Ve Pastel'in yeni glossu. Öncelikle favorilerim arasına girdiğini söylemem lazım, yapısından da öte fırçası esnek  ve kullanımı çok rahat! Dudağımdaki renk 51 numara Pinky. Tek sorun ben pek gloss meraklısı değilim :)
And here is the new lipgloss of Pastel. Their new brush is flexible, so it's easy to apply with it. Nr 51 Pinky is on my lips. The only problem is I don't use so much lipgloss :)

İşte makyaj koleksiyonumdaki yeni pembeler bunlar.. Bu arada söylemem lazım, fotoğraflarda dudaklarım hiiç olmadıkları kadar dolgun çıkmışlar, böyle olsalardı tüm rujlarımı yarılamıştım heralde :D
That's all the pinks I recently bought.. Btw my lips aren't so thick, if they would, I could finish my lipsticks :D

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM