Bath & Body Works

Bath & Body Works en nihayetinde Türkiye'ye geldi. İstinye Park'ta bir şubesi var şu an ama Bağdat Caddesi'ne 3 Kasımda açılacakmış diye duydum. Mağazaya girdiğim an, eli boş çıkmayacağımı anladım. Beni içinde saatlerce bırakabilirdiniz yani! 
Bath & Body Works finally came to Turkey!


Bakalım neler almışım? :) Let's check what I got :)


Bir naneli-çikolatalı mum ve 60 saniyede manikür scrub'ı alıp çıktım. Naneli her şeye bayıldığım için bu mumu almam kimseyi şaşırtmamış olmalı :D  Scrub'a (aynı anlama gelen türkçe bir kelime varsa söyleyin, ben bulamadım çünkü) gelirsek birkaç sene önce Sally Hansen'ın böyle bir ürünü vardı ama hiç denemiştim, sanırım içimde kalmış biraz; kısacası denemek için sabırsızlanıyorum!
A mint-chocolate scented candle and 60-second manicure hand scrub. I love everything mint-flavoured or scented, so the candle wasn't a big surprise :D And I can't wait to try this manicure hand scrub!

Bunları aldım ama aklım mağazanın geri kalanında kaldı.. Neyse artık o da bir dahaki sefere :P
I bought these but I'm still thinking about other products.. Maybe I will get them next time :P

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM