Bana Her Gün İlkbahar :)

Everyday is like spring for me :)



Cuma sabahı çektiğim fotoğrafların hali keşke bu kadar trajik olmasa yada ben uykulu olmasam..
Neyse siz nereye odaklanıcağınızı biliyorsunuz :)
The photos I took at Friday mornings are always tragic or maybe my sleep routine is tragic?
Whatever you know where to focus :)

Süveter/ Sweater: Next
Etek/ Skirt: Mango


Babet/ Ballerinas: River Island
River Island'ın Türkiye şubelerini neden kapattılar ki sanki? Özlüyorum- özlüyoruz :(
Why they closed River Island stores in Turkey? I- we miss them :(


Çanta/ Bag: Adidas
Vespa tutkusu bambaşka bir şey :) 30'a yakın, belki birazcık(!) daha fazla çantam vardır ama hiçbirini bu kadar sevmedim, sevemedim. Yine de onları da çok seviyorum! -Kalbimde tüm çantalar için yer vaar ;D-
Vespa love is something different :) I own nearly 30, maybe a little more(!) than 30 bags but I didn't love any of them this much, couldn't love them this much. Still I also love them a lot! -I have plac in my heart for all bags ;D-

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM