Film Ekimi

(IKSV Film Fest which finds place between 8th and 15th of October. There will be amazing films on display, you can check the programme at Biletix.com.)
Film Ekimi hakkında duymayan kaldığını pek zannetmiyorum, kaldıysa eğer mutlaka göz atılmalı, çok güzel filmler var çünkü.. 8 - 15 Ekim tarihleri arasında bir sürü film Atlas, Beyoğlu, City's ve Gmall sinemalarında gösterime sunulacak. Kesinlikle görmek istediğim ve vakit olursa mutlaka gideceğim filmleri seçtim, ah keşke o hafta üç sınavım olmasaydı..

Mutlaka göreceklerim:

Aynı isimli kitaptan uyarlanmış bir film, çok merak ediyorum, işin içinde Tilda Swinton gibi bir oyuncu da var üstelik!
Filmin yönetmeninin başından geçmiş bir baba - oğul ilişkisi. 

Fırsatım olursa mutlaka görmek istediklerim:


Filmlerin isimlerine linkleri bağladım üstlerine tıklayıp konuları görebilirsiniz, tüm programa da buradan tıklayıp bakabilirsiniz. Film Ekimi ayrıca Bursa, İzmir, Konya, Trabzon ve Diyarbakır'da da gerçekleşecek :)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM