İlk Sonbahar Kombini / First Fall Outfit

Kaçınılmaz olan sonbahar artık tamamen geldi, birazcık istemeye istemeye de olsa bize uyum sağlamak düştü..
And fall comes..

Önce minicik bir itiraf, bu kombini yaparken azıcık Serena van der Woodsen ablamızdan esinlendim. Bizde de bacak var yani :D 
A tiny confession before the photos: My inspiration was Serena van der Woodsen while I was creating this outfit. You know she isn't the only one who has (long) legs :D

İlk defa yüksek belli bir şorta kanım ısındı ve bana yakıştığını düşündüm, hemen aldım dolayısıyla :)
I liked a pair of high-waisted shorts for the first time, thought that it looked good on me and bought immediately :)

Şirin timsahcık da bana gün ortasında katıldı :)
And this little crocodile join me in the middle of the day :)

Süveter/ Sweater: Polo Garage
Yüksek belli şort/ High-waisted shorts: Gap
(yeni sezona mutlaka bakın, harika şeyler var indirimde ;) / you must check their new collection, you can find soo many great things on sale ;)
Bileklik/ Bracelet: Stradivarius
Kemer/ Belt & Çorap/ Thighs: ?? - unknown

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM