Match-y

Aslında bu yazının yerine Halloween'de ne giydim yazısı okuyor olacaktınız ama işler yolunda gitmedi ve böylece bu yazı geldi :)
Actually you could read my Halloween outfit post instead of this but my plan is cancelled, so I came up with this one!


Daha önce bahsetmiştim, giydiklerimizle sürdüğümüz rujları uydurma trendinden. Tesadüf eseri ben de aynı şeyi yapmış bulundum.. 
I mentioned this trend before, picking dresses and lipsticks in same colours. I did it accidentally..


Süveter/ Sweater: Mango
Ruj/ Lipstick: 
Golden Rose 113 numara Golden Rose 2000 serisinden 143 numarayla karıştırıldı.
Golden Rose no. 113 mixed with  no. 143 from Golden Rose 2000 series.

Şu an farkettim ki saçlarım daha çok dikkat çekecek sanırım.. I think my hair is going to attract more attention..

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM