Gareth Pugh for MAC

Bu işbirliğinden ilk burada haberdar etmiştim sizi.. Ve koleksiyon fotoğrafları çıktı, kendi adıma en en çok beğendiğim kış koleksiyonu oldu :) Bilmek isteyenler için kozmetik diyetim tek bir ruj dışında mükemmel gidiyor ama bu koleksiyon için neden istisna yapacağım altta yazılı ;) 
I already mentioned about this collaboration here.. And collection photos are out now, in my opinion this is the best winter collection :) For the ones who are interested in, I'm keeping my cosmetic diet up except one lipstick but I can make an exception for this collection ;)

Koleksiyonun en özel yanlarından biri, özel ambalaj tasarımları.. Yanılmıyorsam Mac ilk defa kare kutular yapıyor!
One of the special side of collection is their square packacings.. Mac does something like this for the first time!

GarethPugh-Lineup-Revised-72
Koleksiyon genel olarak böyle, yalnız belirtmem gereken bir detay daha var, fiyatlar diğer koleksiyonların da epey üstünde. Kimbilir Türkiye'de ne kadara satışa çıkacak :(
The collection generally looks like this but their prices are much more higher than the normal collections :(

İşte gözüme bu iki güzelliği kestirdim, Aralık ayında satışa çıkacakmış, doğum günü hediyesi olur hem.. Hani almak isteyen olursa diye ;)
These are the beautiful things that I made my mind to buy for myself as a birthday gift.. I'm saying it, maybe somebody can want to buy me them ;)

Bir de çok hayranı olduğunu bildiğim Strada da bu koleksiyonda olacakmış, kontür yapmak için bir tane de ondan edinebilirim hani :D
And the famous "Strada" is also in the collection, maybe I can get it for contouring :D

Koleksiyondaki tüm ürünlere detaylıca buradan bakabilirsiniz. Peki siz neleri almayı kafaya koydunuz??
You can check out all the items in the collection here. What you are going to buy??

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM