The Perfect Shorts

Aradığım mükemmelikteki şortlar ben hiç karşılaşmayı beklemezken karşıma çıktılar! Tam istediğim gibi desenli & renkli, hem yüksek bel, hem de eskimiş havası var. Ben yeni şortuma bu kadar aşık olunca valizime konmaması kaçınılmaz oldu ;)
I found my dream shorts, when I wasn't waiting such a coincidence! They are patterned & colourful, high-waisted and look like ripped off, just I want. For sure they came to Bozcaada with me ;)

Tabi bu kadar renk bir aradayken kombinlemek çok zor değil.. İlk "deney"imi son zamanlarımın favorisi sarıyla yaptım! Ayrıca Desa'nın deri bilekliklerine bayıldım, bana günışığını hatırlattığı için ilk seçimim sarı oldu ama geçen gün görüp de yine bayıldığım çimen yeşili versiyonunun eksikliğini hissetmiyor değilim :)
It's not a piece which is hard to combine.. My first "experiment" was with my latest favourite colour yellow! Besides this Desa bracelet is also one of my latest obsessions.. I got first yellow one, because it reminded me sunshine and now I'm thinking about also getting light green one :)

Üst / Top: Mango
Şort / Shorts: Topshop Moto
Bileklikler / Bracelets: H&M, Desa
Clutch: H&M

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM