Aydınlanma / Enlightment

Bu sıcaklarda hiçbir şey yapmamanın bana iyi geleceğini düşünmüştüm ki birkaç günün ardından yorumlarınızın eksikliği hissettim :) Bana daha iyi gelecek olan şey meğersem blogumu güncellemekmiş ;)
In this case of hot weather I thought that I may feel better, if don't do anything but a couple days later I missed your comments :) Then found out that updating my blog makes me feel better ;)

Ada'ya gideceklere önerim boşuna topukluları yük etmeyin, arnavut kaldırımlarda en iyi dostunuz sandaletleriniz olacak.. Bir de H&M'in mineral görünümlü aksesuarlarına bayılıyorum, gerçekten çok epey dikkat çekici oluyorlar, bir dahaki turunuzda göz atmanızı öneririm.
My advice to the all who plans going to Bozcaada, don't bring your high heels; sandals are much better choice to walk on cobblestone pavements.. And one more advice to all shopaholics; I love mineralized-looking accessories of H&M.

Kombinin tamamı / Whole outfit: H&M

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM