Aloitus, taustoja, syitä ja seurauksia

Blogeja syntyy tänäpäivänä kuin sieniä sateella, joten tässäpä taas uusi tutustuttavaksi. Olin pitkään sitä mieltä, että minä aio blogia pystyttää, minulla ei ole mitään annettavaa tai kerrottavaa, josta kukaan olisi kiinnostunut. Surffailtuani, selailtuani ja luettuani blogia blogin perään heräsin lopulta siihen todellisuuteen, ettei minulla olekkana mitään tiettyä mallia jota tulisi noudattaa tai lukija määrä jota tavoitella. Tuloksena saatte päiväkirjatyylisen blogini, joka tulee sisältämään ajatuksiani ja touhuilujani.

Isona osana elämässäni tällä hetkellä on vimmattu kunnon kohosuts ja laidutus. Olen huomannu kerryttäneeni viimeisen puolentoista vuoden aikana 10 kilon ylimääräisen vararenkaan. Olen 152cm pätkä ja painan tällä hetkellä 56kg. Pahasta ylipainosta ei siis voida puhua, mutta haluan silti vartalon johon voin olla tyytyväinen. En ole koskaan mitenkkään laihata itseäni pitänyt eli tuo 10kg on lähinnä alkutavoite katsotaan mihin päädytän. En tosin ole koskaan ollut sitä mieltä, että paino sinällään olisi olennaista, vain se peilikuva. Eli paino on sitten hyvä, kun olen heijastukseeni tyytyväinen.

Tulen pitämään ruoka-ja liikuntapäiväkirja tyyppistä selontekoa joka postauksen yhteydessä ja punnituksen kerran viikossa. Urheilun lisäksi päämielenkiinnonkohteitani ovat muotiin, hiuksiin ja kauneuteen ylipäänsä liittyvät asiat, joten niitä tullaan myös käsittelemään paljon.

Ainakin toistaiseksi aion kirjoittaa anonyymina screen namen turvin. Etenkin painokriiseily on minulle hyvin henkilökohtainen ongelma ja tunnen muutenkin voivani jakaa asioita paremmin, jos vaaraa "kiinni jäämisestä" ei ole. Itseni lisäksi suojaan toki myös ystävieni ja avopuolisoni yksityisyyttä mikäli jotain heistä tulee satuiltua. En ole koskaan ennen kirjoittanut blogia tai pitänyt mitään kotisivua. En myöskään todellakaan ole minkään sortin tekniikan ihmelapsi, joten Bloggerin treenaamiseen ja ulkoasun vaihteluun menee tässä varmaan seuraavat viikot :)!

Stay tuned, mikäli joku sattui paikalle eksymään!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM