The Aviator Look

Yine ve yeniden otel koridorundan bildiriyorum! Artık mekanı sahiplendim de denilebilir çünkü resmen "welcome to my crib" pozu vermişim.. Şapkalı geçirdiğim bir gün daha! Saçlarımı yağmurdan korumanın en pratik yolu :)
Hey, it's me again, at the corridor of our hotel! I guess I got really used to this place according to my "welcome to my crib" pose.. And another day with another hat! Best way to keep my hair dry :) 

Baseball cap'le yaptığım ilk kombinde spor bir görünümü tercih etmedim, deri görünümlü şapka deri pantolon ve bordo / lacivert detaylarla tamamlanınca bence ortaya daha önceki yıllarda Hermes ve Marni'nin yarattığı pilot / aviator görünümün bir benzeri çıktı.. Belki biraz da süslü versiyonu olabilir :D
I didn't choose to create a sporty look at my first time with the baseball cap; my outfit looks more like the aviator looks created by Hermes and Marni in past years, thanks to leather pants and bordeaux / navy details.. Maybe a more-accessorized one :D

 
Ayakkabılara gelirsek, havanın azizliğine uğradım. Bu kombinin altına lacivert simli topuklularımı giymeyi planlıyordum ama Deichmann'da bu botları görünce bir değişiklik yapmaya karar verdim. Tüm bunlar valizime nasıl geri sığar bilemiyorum! (ps. Mucize bekliyorum.)
About boots, I wore them because of the s#!tty weather. I was planning to wear my navy glittered heels but instead of them I bought and wore these. I don't know how I'm going to pack all this stuff! (ps. Waiting for a miracle.)

Ve daha önce size tanıttığım Souve XL Shopper Andy. Benim için Shopper'dan çok Traveller olsa da, bu seyahatin kurtarıcısı oldu desem yeri. İkinci günün defilelerine dair yazıysa yolda ;)
And my Souve XL Shopper Andy that I introduced you here. It's more like a Traveller than a Shopper for me but I must admit that Andy saved my days all the time. The post about second day shows is on the way ;)

C&A bluz / blouse, H&M deri pantolon / leather pants, Deichmann botlar / boots,
Topshop & H&M yüzük & bileklikler / rings & bracelets, Tchibo saat / watch, H&M kolye / necklace,
Markasız şapka / No-name hat, Souve XL Shopper Andy çanta / bag.

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM