Day 'n Night

Viyana'ya bir önceki gelişimde Haziran sonu olmasına rağmen ben şort ve sandaletlerle sağanak yağmurun altında kalmıştım, o yüzden Eylül ortasından havanın güzel olmasını beklemenin büyük hata olduğunu biliyordum. 'Day 'n Night' ikilisinin gündüz kısmında fotoğrafları hava açıkken çekmemize kalmadı, eve dönüş yolunda sağanağa yakalandım. Otel yakınlarındayken şapkam saçlarımı korumaya yetti..
At my first trip to Vienna, I experienced to be in shorts and sandals under rain shower, so I knew that it wasn't going super-nice weather in the middle of September. At the 'Day' part of 'Day 'n Night' it started to rain after these photos. My hat was protective enough until I ran to the hotel..

..Bir saat kadar sonra defileler için yola çıkmam gerekiyordu, valizimdeki plan havaya uymayınca Pazar günü giymeyi planladığım kıyafeti giyip çıktım. Zaten fazla düşünmeye vaktim yoktu, defilenin başlamasına birkaç dakika kala defile çadırına gidebildim, hep son dakikacılığımdan! Gece yarısını çoktan geçti ama yağmur halen devam ediyor..
..After an hour or so I was back on my way to fashion shows. When my outfit plan didn't match the plan of weather, I wore the outfit that I was planning to wear on Sunday. Anyway I didn't have any time to think a lot, I was in the fashion tent a couple minutes before the first show, all because of my last-minute-habit! It's already midnight and it still rains..

DAY: H&M şapka & tayt / hat & tights, Mango & H&M bileklikler / bracelets.
NIGHT: H&M şapka & şort & çanta & kolye & bileklikler / hat & shorts & bag & necklace & bracelets, Binici botları / Riding boots.

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM