Lady Danger

Sürpriiiz! Edirne'deydim :) Neden haber vermediğimi merak edenlere benim de bu plandan sabah yola çıkmadan 9 - 10 saat önce haberdar olduğu söylemem yeterli olur mu? Edirne'ye defalarca gidip her yerini bildiğim için sizi kocaman bir tura çıkartamam ama en sevdiğim yerine götürüyorum:
Surpriiise! I was in Edirne :) You may ask why I haven't inform you but would it be clear if I said you that I learned this plan 9 - 10 hours before we actually take off? I can't make a huge Edirne tour for you guys because I have been here soo many times but let's go to my favourite place together:

 
Karaağaç! Eğer ilk seferinizse sayısız caminin yanı sıra mutlaka gelmeniz gereken bir yer.. Yunanistan - Bulgaristan sınırı yakınlarında kara treniyle biliniyor. Benim Edirne'de en sevdiğim yer. Hele sonbaharda geldiyseniz ortamın ne kadar romantik olduğunu tahmin edemezsiniz :) Kışları da müthiş ;)
Karaağaç! It's a spot near Greece - Bulgaria boundries and also famous with its train. My favourite location to visit in Edirne. if it's your first time here, you should go there after visiting many mosques.. Very romantic in fall and also great in winter ;)

Bir itiraf: Yola çıkarken mutlaka ve mutlaka Karaağaç'a gideceğimi biliyordum, kırmızılar kasıtlı olarak giyildi ^^ Zaten son dakika kararı almam gerektiği için Bill Blass'ın sözüne uydum, şüpheye düşünce kırmızı giydim!
A confession: I was totally sure that we were going to go Karaağaç again, so I wore red purposely to match with the train ^^ And it was a last minute decision, so I listened Bill Blass' advice: When in doubt, wear red!

 
Bu fotoğraflarda "trene bindim, gidiyorum" mizansenini gerçekleştiriyorum.. Özellikle el sallarkenki doğallığıma hayran kaldım; napalım ben böyleyim :P İşin şakası bir tarafa seyahatler benim için Eastpak'siz olmaz, bu defada tüm eşyalarım sadece bu çantada geldim.. Dolgu topuklarla tüm Edirne'yi turlamaksa sadece daha fazla kalori yakmak için müthiş bir fikir.
You see "I'm on train, ready to take off" stage directions.. I look soo natural while waving :P Besides to joke, I can go on any trip without my Eastpak. This time all I need was in it.. And travel about whole Edirne with wedges on is a great idea to burn more calories.

 
Bugün başka bir şehirdeyim, Edirne'de yeme & içme / tarihi & turistik daha fazla fotoğraf için Twitter hesabıma beklerim:
Today I'll be in another city, for more food & touristic advice look over my Twitter account: @edankb

Bluz / Blouse: Zara (elbise / dress)
Şort / Shorts: Warehouse - Debenhams
Ayakkabı / Wedges: Skechers
Kolye / Necklace: H&M
Bileklik / Bracelet: Aşk-ı Ela

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM