Girl on Duty

Başlığın ilhamı biraz son incelediğim editorial'dan, biraz da dün bu sıcakta bir çalışkanlık örneği göstererek yeniden başlayan etkinliklerden birine katılmamla açıklanabilir.. 
The inspiration of the title comes from the last editorial I checked out and my hard-working behaviour on last day by finally going to a fashion event,  in spite of this awful temperature..

Ama şöyle de bir gerçek var ki, ne zaman bu siyah topuklularımı giysem bana bir enerji geliyor! Belki de kalın topukların verdiği destekten, kendimi önemli bir işin peşinde koşturuyormuş gibi hissediyorum.
But I must admit that when I wear those heels, I feel much more powerful! Maybe with the support of those thick heels, I feel like I'm chasing after a very important job / project.

Bluz / Blouse: H&M
Şort / Shorts: Stradivarius
Ayakkabılar / Shoes: Melissa
Kolye / Necklace: Asos
Bileklikler / Bracelets: Begart, C&A
Çanta / Bag: Oasap

Yeni kamera kolyem nasıl da çalışkanım diye bağırıyor, değil mi? Blogger kimliğime çok uydu :) Begart bordo piton bilekliğimi de sonbaharın yıldızı yapmak istiyordum ama dayanamadım, ısınma turlarını attım ;)
And my camera necklace just says I'm hard-working, right? Definitely perfect for my blogger identity :) I was waiting till fall to show off my Begart bordeaux phyton bracelet but I couldn't resist more and brought it into my mess a.k.a. arm party ;)

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM