@ Chedeliko Design Studio

Geçtiğimiz gün, bu aralar var gücümle Aralık sayısı için çalıştığım WoMen Dergisi bahanesiyle uzun süredir tanıdığım ama atölyesini ziyaret etme fırsatı bulamadığım Chedeliko'nun yanındaydım. Dayanamayıp çektiğimiz karelerden birkaçını paylaşmak istedim.. 
Finally I spent my former day at Chedeliko's design studio. I know her for a long time but didn't have the chance to visit until yesterday. Here is a sneak peek from our shoot..

Sürprizlerle dolu biri o! Gün boyu kombinden kombine girdim ve her bir kombinde farklı bir kimliğe büründüm. Hiç de pişman değilim :) Müthiş enerjisi sayesinde yorulduğumu hissetmedim bile. Sanırım fazla boşboğazlık yaptım bile, daha fazlası WoMen Dergisi'nin online yayın hayatına başlayacağı Aralık sayısında olacak. Bayilerinizden ısrarla isteyiniz :P
The creator of Chedeliko, Seden, is full of surprises! I changed my outfits all day long and became another person in every single outfit. It was fun, I don't regret it :) Thanks to her never-ending energy, I didn't understand that I got tired. Just released a lot more than I should, I guess. You'll read & see more on WoMen Mag's first issue which will be published online in December. 

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM