Kahve Molası / Coffee Break

Bu aralar kahvesiz bir hayat düşünemiyorum! Okulda öğle tenefüsünde hazır Türk kahvemi içiyorum, çıkışta Starbucks'ta (yılbaşı sezonuna özel) Mocha Praline ve akşamı da ya cappuccino ya da macchiato'yla bitiriyorum. Bu kahve bağımlılığı beraberinde kahverengi bağımlılığını da getirmiş olabilir.
Currently I can't imagine a world without coffee! At school I drink Turkish coffee, after school one of Starbucks' Christmas specialties and end the day with a cappuccino or macchiato. This coffee-addiction brought addiction to colour brown with itself, I guess. 

Bugünkü kahvemi Nişantaşı'ndaki sığınağım All Sports Café'de, hayatımın yeni başlayan döneminin şerefine içtim. Öğrenci sıfatımın yanına x2'yi eklemenin zamanı geldi, an itibariyle LaSalle öğrencisi de olmuş bulunuyorum. Fazlasıyla 'country singer' tadındaki kombinimin ana elementleri de şöyle:
I drank today's last coffee at my place o refuge, All Sports Café in Nişantaşı, to the newest era of my life. Now I doubled my title -student-, as being officially a LaSalle student too. Here is the main elements of my too-country-singer-alike outfit:

Bluz & Pantolon / Blouse & Pants: H&M
Hırka / Cardigan: C&A
Kemer / Belt: Stradivarius

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM