Elca Company Store

Şu meşhur Elca Store'a ben de gittim :) Yılbaşında döneminde çıkan koleksiyonlardan, Surf Baby, Posh Paradise ve Mac Me Over'dan kalan ürünler vardı genel olarak. Ben gayet sapıtmadan normal bir alışveriş yaptım. Ayrıca merak edenlere; Company Store'da Clinique, Bobbi Brown, Estee Lauder, Jo Malone, Darphine ve Jo Malone ürünleri de vardı!
I found out a store which you can buy Mac products from older collection cheaper :) Not lost my control, just made a mini smart-shopping.

Hyperviolet Paintpot
(Tam hayalimdeki tonda eyeliner. Base olarak kullanmak için aslında ama çok yoğun renk veriyor, ben eyeliner olarak kullanmayı planlıyorum. / It's the colour I just dreamed to use as eyeliner, actually a base but it is very pigmented, so you can also use it like fluidline.)

Dark Envy Fluidline
(Almayı düşündüklerimden biriydi koleksiyon ilk çıktığında. Midnight Blues'u alınca vazgeçtim, Elca'dan sonuncusunu aldım. / I was thinking about buying this one from Mac Store, when it was just arrived. I got Midnight Blues and left this one but when I saw the last one at Company Store I brought it with me.)

Sol / Left - Hyperviolet
Sağ / Right - Dark Envy

Yeri Maslak Sun Plaza'da. Uğrayın mutlaka ;)
ps. Sadece kredi kartı geçerli!

Comments

Popular posts from this blog

FASHION DESIGNER FURNITURE AND HOME ACCESSORIES

Download Lagu Dj Full Bass Aku Takut Mp3 dan Mp4 Terbaru

MTV Avrupa Müzik Ödülleri - MTV EMA