Kaleidescopic - Prabal Gurung

Couture haftası devam ededursun, ben size Pre-Fall koleksiyonlarından favorimi sunayım :)
 While Couture week is going on, I'm introducing you my favourite Pre-Fall collection :)

Elbiselerin kesimine aşık olmakla beraber (bir de ilk toplamada gördüğünüz muhteşem-ötesi trençkot vakası var), küçüklüğümüzde oynadığım kaleydoskop efektli desenlerin koleksiyonu beğenmemdeki payı büyük :) Ayakkabıların da ne kadar şahane gözüktüğünü eminim ki farketmişsinizdir..
As much as I love the shape of dresses (and that amazing trenchcoat on the first mix), I'm impressed by the kaleidescopic prints :) Should I mention that shoes also look pretty fab?

Fotoğraflar yetmiyorsa / If photos are not enough:

Bence Pre-Fall dosyamız burda kapansın, zira bizi bekleyen bir Couture week var!
I prefer to close Pre-Fall mini-file here to enjoy Couture week!

Comments

Popular posts from this blog

FASHION DESIGNER FURNITURE AND HOME ACCESSORIES

Download Lagu Dj Full Bass Aku Takut Mp3 dan Mp4 Terbaru

MTV Avrupa Müzik Ödülleri - MTV EMA