Just my life

Tapani mukaan nukuin taas iltaan asti ja raahustin sorvin ääreen, eli tekemään ei-yhtään-mitään koko yöksi. Vaihteen vuoksi olin nukkua pommiin, joten päälle tuli riuhtaistua mitä lattialta sattui ensinnä käteen osumaan. Siispä olen tänään verhoutunut muotibloggaajien painajaisyhdistelmään; collegeihin, neuleeseen ja "uggeihin" muaahahaa. Päästään taas syyhyn miksi minä en koskaan alkanut muoti-aiheista blogia kirjoittamaan. Monina päivinä (etenkin yövuoroina) pukeutumiseni on tätä luokkaa, enkä muutenkaan näe, että minulla on kenellekkään mitään annettavaa sillä saralla, vaikka aihe itseäni kiinnostaakin.

Sain myös kommentin, jossa toivottiin, että kertoisin tarkemmin päivän tekemisistäni. Järjestyy toki, mutta fakta on se, että mitään järin kiinnostavaa valitettavan harvoin tapahtuu. Esimerkkinä tosiaan tämä päivä;

Olin myös edeltävän yön töissä, joten torstai pyörähti käyntiin kotimatkalla. Koppasin Oton kyytiin ja lähdimme kirjoittamaan vuokrasopimusta. Olen koko päivän ollutkin innoissani tulevasta muutosta, tehnyt sisustussuunnitelmia ja hypettänyt uutta asuntoa kaikille, jotka ovat jaksaneet kuunnella. Enää ei kovinkaan moni. Sopimuksen kirjoituksen jälkeen hurautimme takaisin kotiin, jossa painuin pienen evästyksen, eli muutaman näkkärin, jälkeen punkkaan. Tatadaa! Sellainen päivä tänään. 

Onhan nää läskit kissat aika nähty, mutta kuvastaa hyvin sitä millaiseksi tunnen itseni juuri nyt!
Kuten jo mainitsinkin huomenna on tiedossa firman pikkujoulut, joten pieni sievä ja noin miljoona ylimääräistä kaloria luvassa. En kyllä mistään hinnasta jättäisi kuitenkaan välistä. Minulle on siunaantunut niin huippu mahtava työporukka, että hauskat kemut on aina taattu!

Samaan aikaan kuitenkin on vain pakko ruoskia itseään ja kirota tätä laiskuutta, joka nyt on vallannut minut. Inhoan kiloista valittamista, jos asialla ei edes yritä tehdä mitään. Nyt sitten teen itse sitä ihan samaa! Ruokavalion olen palauttanut takaisin ruotuun, mutta tuo liikkumaan lähtö ja ollut ylitsepääsemättömän vaikeaa. Noh kyllä se tästä. Pian päästään taas posottamaan tavallista arkea ilman kissanristiäisiä ym aikaa vievää toimintaa.

Tänään syöty
  • Saarioisten lohikeitto
  • Muutama näkkäri (olen näemmä koukuttunut)
  • Kurkkua
Tiedossa olisi vielä nuudeleita. Pitänee palata taas hieman vähä-hiilihydraattisempaan ruokavalioon. Tätä leipää ja pastaa tulee nyt vedettyä joka päivä!

Comments

Popular posts from this blog

BALLET INSPIRED

Megan Fox Wallpapers

FAHION IMPERATIVE NOW ON INSTAGRAM